dinsdag 4 januari 2011

dingen 10

Terwijl iedereen aan de bubbels zit schrijf ik mijn evaluatie over 23 dingen.Ik heb van 10/23 dingen best iets geleerd. Ik had een aantal dingen al via mijn andere cursus gehad. Verder vond ik het leuk om op facebook met mijn dochters te chatten, en foto's van het feest van m'n vriendin te zien. Ik zal facebook wel blijven gebruiken. Van alle andere toepassingen weet ik het nog niet maar ik weet wel iets meer van web 2.0 en dat was de bedoeling. De tijd gaat zo hard, over een tijdje zal er wel weer heel veel veranderderen op computergebied. Maar dit hebben we in iedergeval al even meegekregen.

4 opmerkingen:

  1. En zo ben je zomaar aan het eind.
    We gaan straks vast wel van alles gebruiken binnen onze Bibliotheken Staan we iig niet met de mond vol tanden.

    Gefeliciteerd

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd! Je bent er. Ruim op tijd en zeker niet de laatste ;-)
    Leuk dat je er iets hebt bijgeleerd.
    Inderdaad veranderen dingen zo snel dat er binnenkort wel weer iets anders zal verschijnen. Als je online bezig blijft ontdek en leer je dat ding bijna vanzelf (als het een interessant ding is, tenminste ;-)
    In ieder geval blijf je makkelijker op de hoogte van ontwikkelingen.
    Dus succes met het verder ontdekken van dingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. GEFELICITEERD en we zien je dan voor bij komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed gedaan, je hebt het gehaald! En net wat je zegt: je hebt kennis gemaakt met onbekende toepassingen van web 2.0 en doet daar je voordeel mee!

    BeantwoordenVerwijderen